Koncepcja inbound marketingu, której twórcą jest B. Halligan, zakłada wykorzystanie do realizacji tej strategii najważniejszych narzędzi marketingu w sieci, jakimi są wyszukiwarki, media społecznościowe, marketing treści, automatyzacja i big data. W tekście analizowane są techniki marketingu w wyszukiwarkach i ich wykorzystanie do budowania skutecznej strategii inbound marketingu. Autor dowodzi tezy, że dobrze poprowadzona komunikacja w wyszukiwarkach może być decydująca dla powodzenia strategii typu inbound. Wpływa na to sam model działania wyszukiwarki, w ramach którego zyskujemy dane i konwersje oparte o spontaniczne zachowania użytkowników.
REFERENCJE(51)
1.
AFUAH A., TUCCI CH. L., 2003, Biznes internetowy. Strategie i modele, wyd. Oficyna Ekonomiczna, Kraków.
KIEŁBASIŃSKI A., 2014, Wyszukiwarka klientów. Google AdWords - przewodnik dla szefów, Egzemplarz promocyjny. Dodatek do „Gazety Wyborczej” z dnia 25 października, Agora
TKACZYK J., 2013, Wykorzystanie komunikacji nieformalnej w komunikacji marketingowej przedsiębiorstwa, w: Handel wewnętrzny, maj-czerwiec, tom 2, Instytut Badań Rynku, Konsumpcji i Koniunktur, Warszawa.
Przetwarzamy dane osobowe zbierane podczas odwiedzania serwisu. Realizacja funkcji pozyskiwania informacji o użytkownikach i ich zachowaniu odbywa się poprzez dobrowolnie wprowadzone w formularzach informacje oraz zapisywanie w urządzeniach końcowych plików cookies (tzw. ciasteczka). Dane, w tym pliki cookies, wykorzystywane są w celu realizacji usług, zapewnienia wygodnego korzystania ze strony oraz w celu monitorowania ruchu zgodnie z Polityką prywatności. Dane są także zbierane i przetwarzane przez narzędzie Google Analytics (więcej).
Możesz zmienić ustawienia cookies w swojej przeglądarce. Ograniczenie stosowania plików cookies w konfiguracji przeglądarki może wpłynąć na niektóre funkcjonalności dostępne na stronie.