W artykule przedstawiono usługi kurierskie oraz zarządzanie procesami w podmiotach pocztowych.
Dokonano analizy zarządzania usługami pocztowymi na podstawie liderów na rynku polskim –
Poczty Polskiej i niemieckim – Deutsche Post. W artykule wykorzystano metodę sondażu diagnostycznego,
analizę porównawczą oraz analizę literatury. Przedstawiono ocenę świadczonych usług przez Pocztę
Polską i Deutsche Post.
REFERENCJE(20)
1.
Daszkowska M., 1998, Usługi, Produkcja, rynek, marketing, PWN, Warszawa
Kawa A., 2012, Rynek usług kurierskich, ekspresowych i pocztowych (KEP), [w:] Logistyka w Polsce, Raport 2011, Fechner I., Szyszka G. (red.), ILiM, Poznań.
Przetwarzamy dane osobowe zbierane podczas odwiedzania serwisu. Realizacja funkcji pozyskiwania informacji o użytkownikach i ich zachowaniu odbywa się poprzez dobrowolnie wprowadzone w formularzach informacje oraz zapisywanie w urządzeniach końcowych plików cookies (tzw. ciasteczka). Dane, w tym pliki cookies, wykorzystywane są w celu realizacji usług, zapewnienia wygodnego korzystania ze strony oraz w celu monitorowania ruchu zgodnie z Polityką prywatności. Dane są także zbierane i przetwarzane przez narzędzie Google Analytics (więcej).
Możesz zmienić ustawienia cookies w swojej przeglądarce. Ograniczenie stosowania plików cookies w konfiguracji przeglądarki może wpłynąć na niektóre funkcjonalności dostępne na stronie.