Nowe formy budowania relacji z klientem
w internecie za pomocą takich narzędzi jak content
marketing, real-time marketing, aplikacje mobilne,
portale społecznościowe, komunikacja video
Komunikacja to jeden z najbardziej naturalnych procesów, który stale ewoluuje pod kątem narzędzi.
Duża część procesu komunikacji w XXI wieku przebiega w Internecie, a coraz to nowsze narzędzia internetowe
wymuszają wprowadzenie zmian w komunikacji zarówno między użytkownikami indywidualnymi
jak i w relacjach B2C. Nowe możliwości technologiczne oraz komunikacyjne to również nowe wyzwania
dla budowania lojalności z e-konsumentem. E-biznes ma w tym celu do dyspozycji wiele narzędzi, które
mogą ułatwić cały proces i zarazem wyróżnić konkretną firmę na tle konkurencji. Artykuł koncentruje
się na wyjaśnieniu nowoczesnych narzędzi budowania relacji i lojalności w Internecie, takich jak content
marketing, real-time marketing, aplikacje mobilne, portale społecznościowe czy też komunikacja video
oraz wskazaniu korzyści z ich zastosowania w praktyce.
Park I., Bhatnagar A., Rao R., 2010, Assurance Seals, On-Line Customer Satisfaction, and Repurchase Intention, “International Journal of Electronic Commerce”, Vol. 14, No. 3.
Urban G.L., Amyx C., Lorenzon A., 2009, Online Trust: State of the Art, New Frontiers, and Research Potential, “Journal of Interactive Marketing”, Vol. 23, No. 2
Leszczyńska-Bohdan K., 2013, Lojalność klientów w mediach społecznościowych, https:// marketerplus.pl/teksty/artykuly/lojalnosc-klientow-w-mediach-spolecznosciowych/
Pająk P., 2013, Onboarding, czyli jak przekonać użytkownika do aplikacji, https://www.spidersweb. pl/2013/05/onboarding-czyli-jak-przekonac-uzytkownika-do-aplikacji.html
Wróblewska M., Dziubdziela A., E. Waligóra-Borejza, 2013, Nowoczesna lojalność, https:// www.comarch.pl/erp/nowoczesne-zarzadzanie/numery-archiwalne/nowoczesna-lojalnosc/.
Przetwarzamy dane osobowe zbierane podczas odwiedzania serwisu. Realizacja funkcji pozyskiwania informacji o użytkownikach i ich zachowaniu odbywa się poprzez dobrowolnie wprowadzone w formularzach informacje oraz zapisywanie w urządzeniach końcowych plików cookies (tzw. ciasteczka). Dane, w tym pliki cookies, wykorzystywane są w celu realizacji usług, zapewnienia wygodnego korzystania ze strony oraz w celu monitorowania ruchu zgodnie z Polityką prywatności. Dane są także zbierane i przetwarzane przez narzędzie Google Analytics (więcej).
Możesz zmienić ustawienia cookies w swojej przeglądarce. Ograniczenie stosowania plików cookies w konfiguracji przeglądarki może wpłynąć na niektóre funkcjonalności dostępne na stronie.