Marka stanowi jeden z kluczowych elementów współczesnego marketingu, który odróżnia dany produkt/usługę od innych. Budowanie silnej i rozpoznawalnej marki to atut przedsiębiorstwa. Silna marka produktu pozwala przedsiębiorstwu osiągnąć silną pozycję na rynku, a konsumenta skłania do zakupu, buduje jego lojalność i zaufanie. Zaufanie konsumenta do marki nabiera coraz większego znaczenia dla
przedsiębiorstwa w obliczu dużej konkurencji na rynku produktów i usług oraz walki między markami.
REFERENCJE(21)
1.
BUDZYŃSKI W., 2008, Wizerunek równoległy. Nowa szansa promocji firmy i marki, Poltex, Warszawa.
DOBIEGAŁA-KORONA B., 2009, Zaufanie jako przesłanka współtworzenia wartości, [w:] L. Garbarski, J. Tkaczyk (red. nauk.), Kontrowersje wokół marketingu w Polsce. Niepewność i zaufanie a zachowania nabywców, WAiP, Warszawa.
DRYL T., 2014, Czas na EB, czyli zaufanie do marki przedsiębiorstwa w kontekście zarządzania marką pracodawcy, „Zarządzanie i Finanse Journal of Management and Finance”, Vol. 12, No. 2, s. 55-69.
GRUDZEWSKI W. M., HEJDUK I. K., SANKOWSKA A., WAŃTUCHOWICZ M. (2009), Zarządzanie zaufaniem w przedsiębiorstwie, Oficyna Wolters Kluwer Business, Kraków.
KOZŁOWSKA A., 2015, Reklama w procesie budowania zaufania do marki, [w:] A. Wiśniewska (red.), Budowanie kapitału relacyjnego organizacji, Wyższa Szkoła Promocji, Mediów i Show Businessu, Warszawa, s. 14-29.
STANKIEWICZ M. J., 2002, Konkurencyjność przedsiębiorstwa: budowanie konkurencyjności przedsiębiorstwa w warunkach globalizacji. Dom Organizatora, Toruń.
Przetwarzamy dane osobowe zbierane podczas odwiedzania serwisu. Realizacja funkcji pozyskiwania informacji o użytkownikach i ich zachowaniu odbywa się poprzez dobrowolnie wprowadzone w formularzach informacje oraz zapisywanie w urządzeniach końcowych plików cookies (tzw. ciasteczka). Dane, w tym pliki cookies, wykorzystywane są w celu realizacji usług, zapewnienia wygodnego korzystania ze strony oraz w celu monitorowania ruchu zgodnie z Polityką prywatności. Dane są także zbierane i przetwarzane przez narzędzie Google Analytics (więcej).
Możesz zmienić ustawienia cookies w swojej przeglądarce. Ograniczenie stosowania plików cookies w konfiguracji przeglądarki może wpłynąć na niektóre funkcjonalności dostępne na stronie.