Brand is one of the key elements of modern marketing that distinguishes a product/service from others. Building a strong and recognizable brand is a business asset. A strong brand allows the company to achieve a strong position in the market and the consumer is inclined to buy, builds his loyalty and trust. Consumer confi-dence in the brand is becoming more and more important for the company in the face of
high competition in the market for products and services and the fight between brands.
REFERENCES(21)
1.
BUDZYŃSKI W., 2008, Wizerunek równoległy. Nowa szansa promocji firmy i marki, Poltex, Warszawa.
DOBIEGAŁA-KORONA B., 2009, Zaufanie jako przesłanka współtworzenia wartości, [w:] L. Garbarski, J. Tkaczyk (red. nauk.), Kontrowersje wokół marketingu w Polsce. Niepewność i zaufanie a zachowania nabywców, WAiP, Warszawa.
DRYL T., 2014, Czas na EB, czyli zaufanie do marki przedsiębiorstwa w kontekście zarządzania marką pracodawcy, „Zarządzanie i Finanse Journal of Management and Finance”, Vol. 12, No. 2, s. 55-69.
GRUDZEWSKI W. M., HEJDUK I. K., SANKOWSKA A., WAŃTUCHOWICZ M. (2009), Zarządzanie zaufaniem w przedsiębiorstwie, Oficyna Wolters Kluwer Business, Kraków.
KOZŁOWSKA A., 2015, Reklama w procesie budowania zaufania do marki, [w:] A. Wiśniewska (red.), Budowanie kapitału relacyjnego organizacji, Wyższa Szkoła Promocji, Mediów i Show Businessu, Warszawa, s. 14-29.
STANKIEWICZ M. J., 2002, Konkurencyjność przedsiębiorstwa: budowanie konkurencyjności przedsiębiorstwa w warunkach globalizacji. Dom Organizatora, Toruń.
We process personal data collected when visiting the website. The function of obtaining information about users and their behavior is carried out by voluntarily entered information in forms and saving cookies in end devices. Data, including cookies, are used to provide services, improve the user experience and to analyze the traffic in accordance with the Privacy policy. Data are also collected and processed by Google Analytics tool (more).
You can change cookies settings in your browser. Restricted use of cookies in the browser configuration may affect some functionalities of the website.