W artykule przedstawiono aktualne cyfrowe trendy konsumenckie jako przykład konsumpcjonizmu
na świecie. Pierwsza część artykułu zawiera ogólne informacje i wprowadzenie w omawianą
tematykę z uwzględnieniem badań trendów konsumenckich dostarczonych przez firmę Ericsson. W kolejnej
części przedstawiono zbiór przykładowych artykułów dostarczonych przez autora na potrzeby pracy.
W wyniku dalszej eksploracji opartej na aktualnych danych empirycznych z Raportu Deloitte z 2022 roku
autor przedstawia zróżnicowaną ocenę i wnioski zebranych informacji empirycznych i merytorycznych.
Głównym celem jest pokazanie cyfrowych trendów konsumenckich w zakresie:
• posiadania urządzeń elektronicznych i dostępu do nich;
• posiadania urządzenia do noszenia;
• czasu do spędzenia przy korzystaniu z urządzeń elektronicznych;
• zestawienia wydatków na sprzęt elektroniczny w latach 2022-2021;
• decyzji o zakupie nowego lub używanego urządzenia elektronicznego;
• przyczyn wykluczających cenę zakupu nowego lub używanego urządzenia elektronicznego.
Zalega, T., 2016. Nowe trendy konsumenckie jako przejaw innowacyjnych zachowań współczesnych konsumentów, Nierówności Społeczne a Wzrost Gospodarczy, No. 46(2).
Przetwarzamy dane osobowe zbierane podczas odwiedzania serwisu. Realizacja funkcji pozyskiwania informacji o użytkownikach i ich zachowaniu odbywa się poprzez dobrowolnie wprowadzone w formularzach informacje oraz zapisywanie w urządzeniach końcowych plików cookies (tzw. ciasteczka). Dane, w tym pliki cookies, wykorzystywane są w celu realizacji usług, zapewnienia wygodnego korzystania ze strony oraz w celu monitorowania ruchu zgodnie z Polityką prywatności. Dane są także zbierane i przetwarzane przez narzędzie Google Analytics (więcej).
Możesz zmienić ustawienia cookies w swojej przeglądarce. Ograniczenie stosowania plików cookies w konfiguracji przeglądarki może wpłynąć na niektóre funkcjonalności dostępne na stronie.