Technologia IT, w tym handel elektroniczny b2b, od wielu lat są wykorzystywane w procesie zaopatrzenia przez duże korporacje. Od niedawna zaawansowane narzędzia wspierające zakupy b2b realizowane przez Internet są dostępne również dla mniejszych podmiotów. Celem niniejszego artykułu jest przedstawienie możliwości wykorzystania platform zakupowych b2b przez małe i średnie przedsiębiorstwa działające na rynku polskim. Zaprezentowano korzyści wynikające ze stosowania internetowych platform zakupowych przez niewielkie przedsiębiorstwa oraz wady tego rozwiązania.
REFERENCJE(20)
1.
Gregor B., Łaszkiewicz A., Stawiszyński M., 2009, Ewolucja wartości oferowanych przez wirtualne platformy wymiany handlowej w sektorze b2b w Polsce, „Studia i Materiały Polskiego Stowarzyszenia Zarządzania Wiedzą”, Bydgoszcz.
Krzepicka A., 2010, Modele handlu elektronicznego, [w:] W. Gonciarski (red.), Zarządzanie w warunkach gospodarki cyfrowej, Wojskowa Akademia Techniczna, Warszawa.
Przetwarzamy dane osobowe zbierane podczas odwiedzania serwisu. Realizacja funkcji pozyskiwania informacji o użytkownikach i ich zachowaniu odbywa się poprzez dobrowolnie wprowadzone w formularzach informacje oraz zapisywanie w urządzeniach końcowych plików cookies (tzw. ciasteczka). Dane, w tym pliki cookies, wykorzystywane są w celu realizacji usług, zapewnienia wygodnego korzystania ze strony oraz w celu monitorowania ruchu zgodnie z Polityką prywatności. Dane są także zbierane i przetwarzane przez narzędzie Google Analytics (więcej).
Możesz zmienić ustawienia cookies w swojej przeglądarce. Ograniczenie stosowania plików cookies w konfiguracji przeglądarki może wpłynąć na niektóre funkcjonalności dostępne na stronie.