ARTYKUŁ ORYGINALNY
TECHNOLOGIE I NARZĘDZIA INTERNETOWE W SŁUŻBIE MOTORYZACJI - ANALIZA WYBRANYCH PRZYPADKÓW
 
Więcej
Ukryj
1
POLITECHNIKA LUBELSKA, WYDZIAŁ ZARZĄDZANIA
 
2
WYŻSZA SZKOŁA PROMOCJI, MEDIÓW I SHOW BUSINESSU W WARSZAWIE
 
 
Data publikacji online: 30-09-2017
 
 
Data publikacji: 30-09-2017
 
 
NSZ 2017;12(3):17-28
 
SŁOWA KLUCZOWE
DZIEDZINY
STRESZCZENIE
W artykule podjęto próbę zasadności wykorzystania współczesnych technologii internetowych przez przedsiębiorstwa związane z rynkiem motoryzacyjnym. W części pierwszej zostaną przedstawione definicje niezbędne do prawidłowego określenia i analizy wspomnianych technologii. Następnie zostaną zaprezentowane przykłady zastosowań narzędzi internetowych używanych na rynku motoryzacyjnym przez takie podmioty jak: koncerny motoryzacyjne (w postaci marek pojazdów), hurtownie motoryzacyjne oraz warsztaty samochodowe. W ostatniej części, oprócz podsumowania, zostanie przedstawiona refleksja nad możliwymi scenariuszami przyszłych zastosowań narzędzi internetowych przez podmioty z rynku motoryzacyjnego.
REFERENCJE (17)
1.
GEER S., 2001, Internet od A do Z, Wydawnictwo Studio EMKA Ltd., Warszawa.
 
2.
HARASIM W., DZIWULSKI J., 2015, Zarządzanie twórcze, Wyższa Szkoła Promocji Mediów i Show Businessu, Warszawa.
 
3.
KRAJEWSKI M., 2006, POPamiętanie, słowo/obraz terytoria, Gdańsk.
 
4.
PIĄDŁOWSKI K., 2006, Portale internetowe, Wydawnictwo Centrum Edukacji Bibliotekarskiej Informacyjnej i Dokumentacyjnej, Warszawa.
 
5.
PODBIELSKI Z., 1986, Pojazdy włoskie, Wydawnictwo Komunikacji i Łączności, Warszawa.
 
6.
OSSEN G., HAGEMANN S., 2010, Serwis Web 2.0, Wydawnictwo Hellion, Gliwice.
 
7.
DORENA-ZABOROWICZ M., 2012, Marketing w social media, "Nowe Media" vol. 3, [online] http://apcz.pl/czasopisma/inde... [dostęp 28-11-2016]
 
8.
FLICIŃSKI P., 2016, Słownik podstawowych terminów e-commerce, Sote/Manibooks [online] https://repozytorium.amu.edu.p... [dostęp 28-11-2016]
 
9.
 
10.
 
12.
http://www.chevrolet.com/cultu... [online] [dostęp 5-11-2016]
 
13.
http://www.nissan-global.com/E... [online] [dostęp 22-10-2016]
 
16.
http://fcagroup.pl/grupa/histo... [online] [dostęp: 15-10-2016]
 
17.
portal internetowy, [hasło w:] http://encyklopedia.pwn.pl/has... [dostęp 15-11-2016].
 
eISSN:2719-860X
ISSN:1896-9380
Journals System - logo
Scroll to top