ARTYKUŁ PRZEGLĄDOWY
Nigdy nie kasuj postów, czyli social media a zagwozdki i kryzysy. Recenzja książki autorstwa Moniki Czaplickiej, pt. Zarządzanie kryzysem w social media, wydanej nakładem Wydawnictwa Helion,
Katowice 2014, ISBN: 978-83-246-8031-3, s. 288
Więcej
Ukryj
1
Wojskowa Akademia Techniczna w Warszawie, Wydział Cybernetyki
Data publikacji online: 30-06-2017
Data publikacji: 30-06-2017
NSZ 2017;12(2):297-301
DZIEDZINY
STRESZCZENIE
Recenzja książki autorstwa Moniki Czaplickiej pt. Zarządzanie kryzysem w social media, wydanej nakładem Wydawnictwa Helion,
Katowice 2014, ISBN: 978-83-246-8031-3, s. 288.
REFERENCJE (3)
1.
CZAPLICKA M., 2014, Zarządzanie kryzysem w social media, Katowice.
2.
RYDZAK W., 2011, Reputacja a działanie informacyjne organizacji w sytuacjach kryzysowych i determinanty ich wyboru, Poznań.