ARTYKUŁ PRZEGLĄDOWY
Nigdy nie kasuj postów, czyli social media a zagwozdki i kryzysy. Recenzja książki autorstwa Moniki Czaplickiej, pt. Zarządzanie kryzysem w social media, wydanej nakładem Wydawnictwa Helion, Katowice 2014, ISBN: 978-83-246-8031-3, s. 288
 
Więcej
Ukryj
1
Wojskowa Akademia Techniczna w Warszawie, Wydział Cybernetyki
 
 
Data publikacji online: 30-06-2017
 
 
Data publikacji: 30-06-2017
 
 
NSZ 2017;12(2):297-301
 
DZIEDZINY
STRESZCZENIE
Recenzja książki autorstwa Moniki Czaplickiej pt. Zarządzanie kryzysem w social media, wydanej nakładem Wydawnictwa Helion, Katowice 2014, ISBN: 978-83-246-8031-3, s. 288.
 
REFERENCJE (3)
1.
CZAPLICKA M., 2014, Zarządzanie kryzysem w social media, Katowice.
 
2.
RYDZAK W., 2011, Reputacja a działanie informacyjne organizacji w sytuacjach kryzysowych i determinanty ich wyboru, Poznań.
 
3.
SOCIAL PRESS, 2017, https://socialpress.pl/2017/08... (10.08.2017).
 
eISSN:2719-860X
ISSN:1896-9380
Journals System - logo
Scroll to top